Microsoft Signature Edition

• Microsoft Signature Edition

Det är helt otroligt att Microsoft äntligen har insätt att när man levererar datorer med skräpprogram från datorleverantören att datorn bara rasar ihop. Jag som tekniker rekommenderar alltid en ren ominstallation till alla mina kunder för att få en bra känsla av operativsystemet. Det spelar ingen roll vilken leverantör det är (Acer, Asus, Hp, Levnovo mfl). Alla leverantörer skickar med skräpprogramvara som förstör din dator.

I Sverige får du Microsoft Signature exklusivt hos Elgiganten! Har du köpt en dator någon annan stans så hjälper jag dig gärna att få denna premiumkänsla genom en ren ominstallation. Det är bara att höra av er! Man kan få en premiumkänsla på alla datorer med en ren installation ;)

Nu hittar du Microsoft Signature Edition hos Elgiganten!

Enkel

Microsoft Signature kommer helt utan förhandsinstallerade program, inklusive testversioner, och appar.

Snabb

Datorer med Signature Edition är utformade för att vara snabba från ögonblicket du slår på dem. De är skapade för att ge optimal prestanda under från att du trycker på startknappen tills att du stänger av den.

Säker

Din dator är skyddad via Defender, Microsofts antivirus. Defender kommer med gratis, regelbundna uppdateringar och utan årliga avgifter.

Det här hade man velat ha för flera år sedan. Antar att Microsoft börjar lära sig efter tabben med Windows 8 :)

Logga in för att posta

Ser ut som din anslutning till Jenkler IT AB gick förlorad, vänta medan vi försöker att återansluta.