Systemförvaltning / Webbhotell hos Jenkler IT AB

• Vi erbjuder systemförvaltning med fokus på säkerhet och snabbhet. Med vår systemförvaltning så får du ett system som är säkert, skalbart och driftsäkert. Hos oss slipper du bindningstider, krångliga avtal och dolda avgifter.

Systemförvaltning

Låt oss göra jobbet åt dig. Med vår systemförvaltning (Managed Hosting) tar vi ansvar för dina servrar. Om något inte fungerar som det ska så fixar vi detta snabbt genom att felsöka och åtgärda eventuella problem.

För oss är det viktigt att du som kund inte ska hamna i en situation där olika leverantörer skyller på varandra. Därför tar vi hand om hela miljön från server till webbdesign. Detta säkerställer att ingen hamnar i kläm.

Vi har över 10 års erfarenhet av att underhålla och övervaka olika typer av system. Genom väl fungerande processer så sätter vi upp robusta system som övervakas, uppdateras och underhålls kontinuerligt.

Webbhotell och server

Som kund så vill du att din hemsida ska vara säker, snabb och uppdaterad. Det finns många leverantörer där ute och vem ska man välja? vi har valt att använda en VPS / kund för alla mina kunder. Anledningen till detta är att jag vill att varje kund ska få dedikerade resurser och full frihet.

6c96100eace7e50130f43af46e6b0b5d.jpg

Det vanligaste idag när man har en vanlig hemsida är att man använder något som heter shared hosting. Detta är självklart en billig lösning eftersom flera kunder ligger på samma server. Problemet med detta är att en kund kan ställa till problem för andra kunder iom att man just ligger på samma server.

Hos Jenkler IT AB så behöver du inte fundera utan bara låta mig lösa alla dina problem. Jag har en helhetslösning där jag tar hand om allt.

Fördelar med Jenkler IT ABs tjänster:

• Säkert - Låser ner systemt hårt så ingen ska kunna försöra din hemsida och har backup som säkerthet
    • Snabbt - Man får mer resurser än vad vanliga shared hosting lösningar kan erbjuda.
    • Skalbart - Produkten funkar för både små och stora företag vilket underlättar när du som kund växer.
    • Kostnadseffektivt - Det är inte billigt med en server, men genom optimering så fokuserar vi på att du som kund både ska få valuta och kvalite för pengarna.

Vilka tjänster stödjer Jenklers Plattform:

Du hittar en uppdaterad list på Github

Som företagare är det bättre att fokusera på det man är bra på. När du har oss som leverantör så kommer du få mera tid att arbeta med det som faktiskt drar in pengar till ditt företag.

Logga in för att posta

Jenkler IT AB org.nr: 559082-6938   073-731 76 64   [email protected]

Ser ut som din anslutning till Jenkler IT AB gick förlorad, vänta medan vi försöker att återansluta.