Tjäna pengar med en passiv inkomst

• Tjäna pengar

Målet har alltid varit att tjäna pengar passivt så att man kan dryga ut kassan lite. Med passiv inkomst menas att kunna få dina pengar att arbeta hårt för dig istället för att du ska arbeta hårt åt dem. Man behöver alltså inte aktivt göra något för att tjäna pengar under processen. Däremot så kan det krävas tid, jobb, eller kapital i början.

Jag har alltid eftersträvat att hitta en bra lösning och det senaste jag hittat är Lendify som är ett spännande alternativ.

Vad är Lendify?

Jag vill börja med att säga att man aldrig ska investera pengar som du inte har råd att förlora. Lendify är en P2P-Plattform, där P2P står för “peer-to-peer”, alltså “person till person”. Man får även bara investera sina egna pengar och inte andras pengar. Lendify är godkända av Finansinspektionen vilket gör dem ganska pålitliga. Du kan själv välja vilka lån du vill investera i, vilket ger dig lite mer kontroll över din investering.

Som investerare och privat långivare har du möjlighet att få upp till 8% avkastning på dina pengar. Men du har även möjlighet till en lägre ränta med mindre risk. Allt står på deras hemsida och feel free att kolla upp företaget innan du börjar investera några pengar.

Erbjudande

Just nu har Lendify ett erbjudande. Om man investerar minst 20 000 kr i lån på plattformen så får man 500kr med denna länk. Man behöver inte investera allt på en gång men när man kommit upp i 20 000 så sätts pengarna in. Detta har jag verifierat att det fungerar. Vet dock inte hur läge erbjudandet gäller. Det viktiga är bara att man klickar på länken och sedan skapar kontot. Det kostar inget att skapa kontot så det är bara att skapa och kolla in tjänsten.

Skapa konto med denna länk

Log in to reply

Jenkler IT AB org.nr: 559082-6938   073-731 76 64   [email protected]